onsdag 5. mars 2014

Ny logo





I disse dager jobbes det hardt med å få nettbutikken min opp og gå. 
Det har de siste dagene kommet masse fine varer i hus 
og det er mye som skal på plass før butikken kan publiseres.
Plutselig lever jeg drømmen....



Men det er en ting jeg har hatt lyst på hele tiden når 
jeg har drømt om en å starte opp for meg selv.
En fin og stilig logo som sier noe om hvem jeg er og hva jeg vil at 
denne nettbutikken skal signalisere.
Jeg har prøvd meg litt, men ble ikke fornøyd.


Her om dagen fikk jeg tips om at Beate med den fantastisk fine bloggen 
beatehemsborg holder på med slikt. 
Så jeg sendt en forespørsel jeg og så GLAD jeg
ble for at HUN ville ta på seg oppdraget. 
Jeg synes alt hun tar i blir vakkert og 
er en av de bloggene som inspirere meg aller mest.
Bildene hennes er ren magi....


Så her er min nye logo





Jeg er så glad og så himla fornøyd!!!!
Jeg er deg evig takknemlig flinke Beate :)


Ha en strålende dag!! 

7 kommentarer:

  1. Gratulerer!!! Så spennende!!! Beate er flink, vi har også brukt henne til å ta bilder og designe et inspirasjons hefte for oss!!!
    Det ble veldig bra!!!
    24. april kl. 19.00. har vi kundekveld igjen, da må du komme!!!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Kjempe fin Anette og veldig deg :) Beate er RÅÅÅ :))

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å følge med på butikken din Anette!!

    SvarSlett
  4. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    SvarSlett
  5. This is a well written article. I will make sure that I will bookmark it and open this page again to read this useful information provided by you. Thanks.

    SvarSlett
  6. This is the precise weblog for anybody who needs to seek information about this topic. You positively put a brand new spin on a subject that has been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvarSlett
  7. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlett