søndag 23. februar 2014

Anemonesskafferi.no -drømmen min





- nå er den snart virkelighet...






Det lenge siden sist innlegg nå... Og det har skjedd mye siden sist.
Vi har vært gjennom et innbrudd i huset der mye av verdi
 ble tatt fra oss. Men det som gjorde mest vondt var at bilder
 fra de to siste årene og alle filmene vi har filmet av barna fra de ble født..
Men vi har valgt å fokusere på at vi er like hele og 
at det kunne jo vært mye verre.

Men en ting som har vært veldig stas og spennende de siste ukene
er at jeg har bestemt meg for å gjøre virkelighet av en drøm jeg har hatt lenge; nå blir det nettbutikk på denne jenta :)
Som jeg gleder meg!!!! Innbruddet kom midt oppi dette og 
forsinket meg litt da pc og annet forsvant, men nå er jeg back on track :)

Varer har kommet de siste dagene og jeg holder på med jobben med å gjøre nettbutikken klar for lansering. Vet ikke helt hvilken dato det blir enda, men følg med for det kommer til å bli flott giveaway og andre tilbud :)
Adressen til nettbutikken blir Anemonesskafferi.no.
Følg butikken gjerne på facebook og på instagram.


I går koste jeg meg med å ta en del produktbilder og
 inspirasjonsbilder av noen av tingene som jeg skal selge.
Bildet over viser en nydelig keramikkvase med sommerfugler 
og et helt fantastisk duftlys med peonduft som jeg skal selge
 fra leverandøren Västergården.






Disse minivasene er bare skjønne og er også fra Västergården.
De kan både være en del av et røft og romantisk interiør.
Finnes i blå,grønn og gul og i assorterte størrelser og fasonger.













Pasteller kommer veldig denne våren....







Jeg bare elsker disse Ontwerpduo-lysene fra Blomme.no.
Disse skal jeg selge i denne svarte fargen og i en nydelig fløyelsgrønn.


Dette ble en liten smakebit på noen av tingene jeg kommer til å selge.
Mer kommer etterhvert.


Så blir jeg veldig glad hvis DU tar følge med på veien :) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar