mandag 9. desember 2013

Jul ved inngangspartiet







I år har jeg latt meg inspirere av et program 
av "Jul med Ernst" fra tidligere år, der han
kledde inn et cafebord og stoler med 
mose ved inngangspartiet.
Jeg nøyde meg med bordet.






Da mitt cafebord er av tre, valgte jeg å dekke
 bordplaten med cellofan først
før jeg dekket det med fuktig,
 frisk og nydelig grønn mose. 







Naturens egen pynt er viktig for meg i julen. 
Det er liksom så ekte...
Det er faktisk en god følelse at man kan 
lage kompost av en god del av julepynten man bruker.







Vakre epler, lerkekongler som jeg har blitt helt avhengig av
og noen grener med selveste duften av jul; granen.
I tillegg skaper et gammelt melkespann og 
et norgesglass den rette stemningen.









Ønsker dere en fortsatt fin adventstid.






2 kommentarer:

  1. Ja det er vel ingen bombe at jeg LIKER slik dekorering,rett og slett nydelig ble det...:) og Jul med Ernst er høydepunktet i desember:)
    Ønsker deg fine dager i desember :) Klem Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, Vibeke! Du er min store inspirasjonskilde :)

      Klem.Anette

      Slett