søndag 1. desember 2013

Førjulskos- for en dag



Lørdag 23.11 var jeg som jeg skrev om i forrige innlegg, heldig 
som fikk lov til å være med på et fantastisk bloggtreff 
i regi av Maja bak bloggen Fabelaktig.




Det var et flott opplegg som startet med shopping og bobler i glasset 
på den fine butikken Zanz. De var snille å gi oss 20 % på det vi handlet.

Etter dette bar det til folkets hus i Lillestrøm der første post på programmet var juleverkstad med produksjon av cupcakes,vaniljeessens og sukkerbiter.
Til dette hadde Maja ordnet en goodiebag med alle tingene
 vi trengte og den så slik ut.:



(bilde lånt av fabelaktig)




Vi får etter dette servert nydelig mat laget
av Maja mor.


(bilde lånt av fabelaktig)


Nå dukket det opp ei mange av oss er stor fan av og som
 opprinnelig ikke var med i programmet. 
Men siden hun kjenner Maja og var i området, 
så ville hun ta turen innom oss.
 For en inspirerende og flink dame Manuela med
 bloggen Passion for baking er. Hun holdt et
veldig givende foredrag om hennes vei frem til
den suksessen hun er i dag.



(bilde lånt fra Passion for baking)



Etter dette ble det servert kakaer og så kom flotte foredrag fra
Festfabrikken, Love is green, Lille himmel og Ruth&Rudolf,
 Secretes by B og Woods agenturer.


Det var veldig spennende for meg som har en liten drøm om en gang å få 
starte mitt eget, å få høre historien bak businessen til disse folka.


Det som rett og slett sjokkerte meg litt denne kvelden
var hvor utrolig flotte goodiebager vi skulle få. 
Det tok rett og slett helt av; spør du meg :) 
Her kommer det:


I tillegg til alt utstyret til julevekstedet,
så hadde Maja laget noen fine prints som lå med.
Denne søte fikk jeg.






Stilimat gav oss denne nydelig teen og
mørk herlig sjokolade.






Festfabrikken kom med en flott goddiebag med
 blant annet sugerør og papirposer. 
Det får man aldri nok av :) 


(bilde lånt av fabelaktig)




Lillehimmel hadde ordnet en super goodiebag
med så mye fint.




         (bilde lånt av fabelaktig)


Min goodiebag så slik ut:







Ruth&Rudolf gav oss også en flott goodiebag.






Den inneholdt blant annet denne tøffe collagen fra Ygg&Lyng.






(bilde lånt av Fabelaktig)


Love is green kom med en velfylt goodiebag med deres herlig produkter.








(bilde lånt fra Fabelaktig)


Benedicte med sitt Secretes by B,
  designer de nydeligste smykker. Hun gav oss alle et 
slik smykke dekket med 14 karat gull. 





Av Woods agenturer fikk jeg denne stilige trebollen  

og en pose med havsalt fra Muubs.







Midsona gav oss en pose med hårpleieprodukter fra Johne Frieda,

 som var spesielt plukket ut etter vår hårtype.









Strand tekstildesign gav oss nydelige ruller med gavepapir.






Alt dette var rett og slett overveldende for meg
og jeg er så takknemlig for alt det flotte jeg fikk 
av opplevelser og gaver.



Ha en nydelig desember og førjulstid :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar