søndag 8. september 2013

Torg- og garasjesalg i Brevik









Nå var det jammen gått lang tid siden sist innlegg.
Dagene har flydd avgårde med skolestart i 1.klasse for eldstemann
og alt som hverdagen bringer med seg.






Så her kommer et innlegg om opplevelsen jeg hadde av å ha 
egen stand på torg- og garasjesalget i Brevik.

Det var en helt nydelig dag med strålende sol 
og masse mennesker i gatene.











Jeg  solgte flotte tekstilprodukter fra Strand og
 nydelige sølvsmykker fra min tante Karin Blomstadli.
I tillegg solgte jeg noe egenprodusert som feks 
ripsgele, granola og cupcakes.






Jeg laget red velvet cupcakes med moreller 






og gulrotcupcakes med kandisert stemorsblomster.


 Skjønte fort at jeg har en god del å 
lære på å markedsføre hva jeg har til salgs.
Det var rett og slett litt morsomt når den ene
 etter de trodde cupcakene jeg hadde laget for salg,
var til pynt og skvatt da de tok på dem.
Men jammen fikk de bein å gå på til slutt da
jeg skrev at jeg hadde spiselige cupcakes til salgs. :)






Små hender som synes det var VELDIG spennende
 med mammas penge-kasse.






Stilig klesstativ fra Lisbeth Dahl lånt av Festfabrikken.
Takker og bukker for alt jeg fikk låne av utstyr fra Lise.






Blomster som dekorasjon var selvsagt med.






Det var en fin og lærerik opplevelse dette og 
det frister til gjentakelse. Men jeg må også innrømme at 
det var greit å kjenne på kroppen hva det vil si å holde på med dette
og jeg har vært litt i tenkeboksen
i forhold til veien videre mot drømmen min.
Men veien blir til mens man går og jeg har ikke dårlig tid..




2 kommentarer:

  1. Så fiiint det så ut Anette,håper virkelig du står der til neste år også...for jeg glemte rett og slett å besøke denne delen av markedet..og det er jeg faktisk lei meg for:(( Det var en fantastisk dag og jeg fant masse skatter...MEN neste år da blir det altså opp på torget også,skjønner det sjer MYE der også:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg!!
    Så spennende!! Var så dumt at det ikke passet for meg denne dagen.
    Var på messe i Oslo og best. mange nye fine varer til butikken min :)

    Ha en fin mandag!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett