tirsdag 13. august 2013

Vimpelrekke til torg- og garasjesalg



I disse dager holder jeg på med forberedelser til
det man kan kalle en aldri så liten "ilddåp"
for Anemones skafferi.
Jeg har meldt meg på Brevik torg- og garasjesalg 
og skal ha en liten stand der.







En vimpelrekke som kan svaie i
vinden i Breviks vakre gater.












Vimpelen er laget av Tilda-stoff. Noe var rester fra tidligere syprosjekter 
og noe er stoff jeg fikk kjøpt billig på salg på Panduro.
Jeg ble inspirert av den herlig bloggen til anmagritt
til å sy på bjeller på noen av vimplene.






Jeg liker veldig godt kontrasten mellom det søte /romantiske og det litt røffe,
så derfor har jeg brukt hamptråd på min vimpel.










Deilige, friske farger.






Rips er nydelig og jeg har fått lov til å gå på slang i min søsters hage.
Disse skal brukes til å lage en porsjon med ripsgele.
Så får vi se hvordan resultatet blir :) 




2 kommentarer:

  1. Åhh, vimplene dine er jo bare såååå søte da!!Vakre stoffer du har brukt og super ide å sy bjeller på, du får håpe på litt bris så det kan ringle i gata.

    SvarSlett
  2. Hei! Så fin vimpel du har sydd:)
    Jeg har fått min første vimpel i disee dager.
    Det synes jeg er så fint!!!
    Viste ikke at du laget vimpler jeg!
    Vil gjerne ha en i julemotiv til jul. Da kan jeg jo bestille en av deg :)
    Skulle gjerne vært i Brevik den dagen.
    Men da er jeg på den store gave og interiørmessa på Lillestrøm.

    Masse lykke til!!! Det blir sikkert helt topp!!!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett