mandag 29. juli 2013

Selvlaget spisebord i utestua








Nå var det lenge siden siste innlegg.
Men i dag var det virkelig en grunn til å lag et.
Min kjære har nemlig laget langbord til oss
som skal stå i utestua.

Vi har lagt et røft gulv av brede furuplank av en dimensjon
som vanligvis blir brukt som forskallingsmaterialer.
Gulvet ble akkurat så røft som vi ønsket det her.








De samme materialene har han nå brukt til å lage et 
langbord på hele 4 meter. Jeg er så utrolig fornøyd..
Som jeg gleder meg til det som skal skje her 
sammen med familie og venner og ikke minst ser jeg for meg 
at her kan det skjer masse kreativt :)









Det er tunge materialer, så det måtte en
kraftig bærekonstruksjon til.








Akkurat så røft som vi ønsket det..



Ha en fin juli-kveld.



8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk for det, Beate :)
      Klem,Anette

      Slett
  2. Utrolig fint,også så morro at det er selvlaget!
    Flink han mannen din altså,tenker dere er litt av et kreativt par jeg :)
    Klemmer Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk,takk Vibeke :)
      Ja, det er fint å dele hus med en handymann som liker å komme på nye ideer sammen med meg.

      Klem,Anette

      Slett
  3. Dette likte jeg !!
    KNALLTØFT :)

    Legger meg til som følger jeg :)))

    Klem Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk,takk!
      Og så koselig at du vil følge videre :)
      Klem,anette

      Slett
  4. Hei , utrolig fin blogg, og flott bord ! ER det muligheter for å få en oppskrift på hvordan det ble laget ? Er AKKURAT sånn bord jeg er ute etter :D HELT PERFEKT, min mail er : marthe_089@hotmail.com om du ikke vil dele på bloggen :D

    SvarSlett
  5. Interesting. Your instructions look clear but I'm not very good at this so I hope this will work well for me. Thanks for the tips! :)

    SvarSlett