søndag 16. juni 2013

Perfekte sommergave



I dag fikk jeg endelig til å bli med på utstilling 
hos flinkeste Vibeke.
 Hun er et oppkomme av kreativitet og har
den skjønneste og mest inspirerende blogg.






Hun hadde laget de nydeligste sommerfuglbilder og mange
andre lekre bilder, som du kan se her.
Jeg var ikke ute etter bilder nå, men hadde sett meg ut disse
 herlighetene på forhånd som jeg bare ville ha.
Og det var jammen godt jeg og søsteren min var tidlig ute,
for det var ikke bare jeg som ønsket meg rabarbrasaft og 
og jordbær- og rabarbrasyltetøy.






Hvis jeg skulle ha tenkt ut den perfekte sommergave som 
jeg ville gitt til noen, så var det AKKURAT sånn her
det skulle sett ut. Jeg liker bare så utrolig godt
de skjønne detaljene og den herlige rustikke stilen.
VAKKERT og når det smaker himmelsk i tillegg... 
Hva mer kan man ønske seg...













Det var så stas å få hilse på Vibeke og så fikk jeg jammen
kjøpt med meg en del loppis fra hennes hjem.
Så jeg er rett og slett strålende fornøyd med dagens fangst.




Ha en fin og solrik søndagskveld.



4 kommentarer:

  1. Blir jo bare heeeelt varm i hjertet vettu,tuuuusen takk for de skjønneste ord og bilder:)))Så veldig hyggelig å møte deg,søsteren og svigerinne i dag, helt klart at vi har MYE å prate om:)))Gleder meg til neste treff alerede,det SKAL vi få til:)Klem Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Yes!!! Det skal vi :) Det blir staselig.

      Slett
  2. Hei på deg!!!

    Så koselig å treffe deg igjen!!!
    Er så koselig å bli kjent med så mange herlige jenter!!!
    Kunne vært hos Vibeke en hel evighet jeg altså!!!
    Storkosa meg i vakre omgivelser, flotte ting og skjønne jenter!!!
    Er så fornøyd med alt jeg kjøpte!!!
    Blir mange bilder av det på bloggen de nærmeste dagene!!!

    Superkoselig med et bloggtreff!!! Det må vi få til!!
    Perfekt for det i utestua de!!!

    Vi snakkes snart igjen!

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk det samme :) Klart vi skal få til et treff.

      Klem,anette

      Slett