fredag 7. juni 2013

Barndommens rike







I dag hentet jeg frem en skatt som har ligget pakket ned i esker i boden
 og bare ventet på å komme frem i lyset igjen.
Jeg er like glad i den nå som da vi brukte dette settet med 
vaskevannsfat, mugge og kopper på hytta som familien
min eide da jeg var ei liten jente.







Jeg har veldig nostalgiske følelser til dette rosa emaljesettet.
 Det er liksom barndommen min.
Standnellikkene som jeg plukket på tur til Mølen i går, er
absolutt en del av dette bildet. De var stadig med hjem
 på hytta etter en tur på vannet.







Dette skal helt klart få en hedersplass i mitt fremtidige utekjøkken.
Jeg er så glad for at jeg har fått det.






Disse koppene var fast følgesvenn på blåbærtur i de bugnende
 blåbærlyngene som var rett utenfor hyttedøra.
Koppen ble raskt full og da var det inn til mamma
 og få litt sukker på, mose litt og spise rett fra koppen.
Sommerlykke i en kopp :)







Ha en herlig forsommerkveld 






2 kommentarer: