tirsdag 28. mai 2013

Liv i utehylla







Tidlig i vår var vi en tur innom Ikea som man 
bare "må" noen ganger. Da ble det blant annet to utehyller
i sink med hjem. Jeg er så fornøyd med dem og det er så kjekt 
å ha et sted å sette diverse hageting og planter på. 
Prisen på disse hyllene er jammen ikke ille heller.






Stiklingene av pelargonium fra mamma begynner å komme seg 
og jammen har jeg klart å få liv i tre stk
som overvintret fra i fjor.






Hyllene står plassert et sted som jeg snart skal begynne og 
legge belegningsstein for å gjøre klart til noe som jeg har
gledet meg til å få lenge; nemlig drivhus.
Kommer forhåpentligvis mer om dette seinere i sommer.
På sikt håper jeg også at jeg kan få til et lite utekjøkken i
tilknytning til dette. Drømme, drømme....



 




Ha en solfylt kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar