onsdag 1. mai 2013

Jeg knytter meg en krans + giveaway-vinner








I dag var vi på blomsterjakt i skogen.
Vi fant en plass i skogen der det var et teppe med hvitveis
og forsynte oss ganske godt av de herlige blomstene.








Hvitveis eller hvitsymre kalles hvid anemone på dansk, 
så det er kanskje derfor jeg liker disse blomstene så godt.
På svensk kalles de hvitsippa.







De er veldig enkle å lage en krans med og man får tatt
 de skjønneste bilder av barna med denne kransen på hodet.
Dette er vår.........


Siden det i dag utrolig nok er 1.mai, så har jeg foretatt
trekning av giveaway fra Festfabrikken.
Jeg delte ut 172 lodd og ved hjelp av random.org
ble vinneren Andrea som var ikke har noen blogg
og som derfor blir kontaktet på mail.
Gratulerer!!!


Ha en flott start på mai måned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar