mandag 20. mai 2013

Heldige meg :)






I går var jeg heldig og fikk lov til å være med da Festfabrikken
hadde ny-åpning i nye lokaler i Brevik.
Jeg har bare dette bildet fra instagram å vise frem.
  Hvis dere vil se hvor lekkert alt var og hvor utrolig godt en 
av mine favoritt-bloggere har klart å fange dette med kameraet,
 så ta en titt på den herlig bloggen til Beate Hemsborg.


Butikken til Lise har blitt kjempefin og det er så mye fint 
der, så ta en tur til Brevik og stikk oppom "godte-butikken"
på Øvre torg.


Ikke nok med at jeg i går fikk en fin dag med masse opplevelser,
møte med mange flinke jenter og ikke minst masse god mat og drikke.
Da jeg våknet opp i dag, lå det melding fra bloggeren Stylizimo
 om at jeg hadde vært den heldige som har vunnet et gavekort på en
 ny og kjempefin nettbutikk som heter Blomme.no.
Hele 1000 kr skal jeg få lov til å bruke der..... Så moro :) 



Jurianne Matter Sing Angels 7


byAMT Minnepinne Cle USB 4GB



ENGEL honeycombs 3 stk ocean




Brødfjel hus


Her er bare et lite utvalg av tingene som frister på Blomme



Ha en fin mai-kveld :) 



4 kommentarer:

  1. Gratulerer som vinner av giveaway fra Blomme! Spent på å høre hva du ønsker deg fra nettbutikken :-) Tar kontakt på mail om litt.

    Mvh Anca fra Blomme og Blomme.no

    SvarSlett
  2. Oj, så heldig du er da!!
    Ja, jammen var det bra fest i går!

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye ,heldige du:))Gleder meg til å turen ut til denne herlige butikken og ja Beate hadde laget et utrolig fint og skjønt innlegg(som bare hun kan:)om festdagen dere var med på:)
    God tirsdag!Klem Vibeke

    SvarSlett
  4. Gratulerer!!! Så gøy! Tenker dere kosa dere på åpningsfesten hos Lise.
    Masse fint der! Ha en fin tirsdag! Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett