onsdag 17. april 2013

Herlige Tusenfryd










I dag var dagen hvor det endelig føltes trygt å 
kjøpe inn litt vårblomster. Som jeg har ventet på dette...

 Jeg tok turen innom Mester grønn der jeg fikk karret til meg
 et eksemplar av disse populære selvvannings-posene 
beregnet på blomster eller urter som trenger litt ekstra vann eller 
som skal stå noen dager uten tilsyn. 
Det var flere farger og størrelse, men denne var helt i min gate. 
Jeg elsker den grove linstrukturen mot de sarte Tusenfrydene.







Små barnehender som mer enn gjerne hjelper mamma med å plante :) 







Det ble noen Tusenfryd opp på veggen også.
Sink som i dette veggopphenget går mye igjen hos meg.











Deilig med litt farge mot den sorte husveggen.












Som man kan skimte i bakgrunnen ligger snøen fremdeles hos oss,
 men den forsvinner heldigvis i ekspressfart. 
Gleder meg stort til å ta fatt på hagen igjen i år.
Denne Tusenfryden er en staude og den skal 
få plass i hagen vår seinere.



Ha en fin april-kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar