søndag 17. mars 2013

Roser på hell






Bordet og tallerkenhyllen er fra spisestuen min.
 Her har jeg keramikken jeg begynte å samle på
da jeg var 18 år, altså 16 år siden......
  Det står litt på skeiva og en kopp er snudd, 
men sånn er jo livet :) 






Rosene jeg viser her kjøpte jeg for 10 dager siden.De har bare holdt seg så fint.
De er færre enn de var og stilkene er kortere og de har også begynt 
å å få en liten brett på kronbladene, men det er jo bare sjarmerende.
Elsker den rosa fargen mot den blå fløtemuggen. 
Bruker ofte denne muggen til avklipte roser på hell.







Eneste tegn på påske her i huset er denne påskeliljen.
Den har vært så gnien med knoppene sine.
Sikkert blitt helt skremt av siste dager snøfall.





Ønsker dere en fortsatt fin søndagskveld.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar