tirsdag 5. mars 2013

Nytt design på header.



Siden jeg startet med bloggen i november -12 har jeg lært veldig
 mye i forhold til hvordan ting foregår i de sosiale mediene.
Men ikke minst har jeg måttet prøve meg på masse 
nytt på den tekniske siden.

Drømmen er jo som tidligere nevnt en internett-butikk 
når den blir en realitet vil jeg ha et helhetlig design
 som går igjen som en profil på alt. På bloggen, 
facebook, instagram og internettbutikken.
Vurderte å leie hjelp til å lage et design, men så synes jeg
 det hadde vært moro å prøve meg litt selv.

Ved å leite på nettet etter råd, kom jeg over siden 
123rf.com. Der er det et veldig stort utvalg av fine bilder og illustrasjoner.
 Disse kan man benytte seg av ved å betale en veldig grei
 pris. Summen variere i forhold til hvor mange bilder man vil laste ned.





Her fant jeg denne illustrasjonen som jeg likte veldig godt
og som jeg synes utstrålte det imaget
som jeg vil ha på min business.


Bildet redigerte jeg videre i Picasa,
der jeg la til tekst.


Resultatet ble etter dette slik:







Sier meg fornøyd med det og er glad for pengene som er spart 
og ikke minst har jeg gleden over at jeg klarte det selv.








Til slutt et bilde av papirene som ligger på
 stuebordet klare til å bli sendt;
registrerings-papirene for enkeltmannsforetak :) 
SPENNENDE!!!



Ha en fortsatt fin-fin tirsdag.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar