mandag 18. mars 2013

Give away





Nå er det tid for en giveaway her på Anemones skafferi.
Denne flotte pakken med varer fra Festfabrikken.no  
 kan du være heldig å vinne. 
Her er det produkter for omkring 450 kr.





Her viser jeg et eksempel på hvordan man kan 
bruke det som er i premien.
 Jeg har bakt en gulrotkake med deilig 
creamchees-frosting og pyntet med bringebær.
Ekstra fin blir kaken med en vimpel.






Det du trenger er vanlig hyssing, tape, papirsugerør og en saks.






Man limer sammen tape-bitene bortover hyssingen 
og klipper de i den formen man ønsker.



Det du trenger å gjøre for å delta for å vinne 
disse produktene er følgende:


1 lodd for å skrive kommentar på dette innlegget

2 lodd for å like Festfabrikken på facebook her(hvis du allerede liker Festfabrikken får du to lodd likevel)

1 lodd for å like Anemones skafferi på facebook her eller følge bloggen.

Du kan altså til sammen få 4 lodd.


Husk å skriv i kommentaren din hvor mange lodd du tar. Og har du ikke blogg,så må du skrive navn og e-mailadresse.



Trekning vil bli fortatt 1.mai


Lykke til alle sammen.


49 kommentarer:

  1. Tar 4 lodd jeg da :D

    linn83@gmail.com

    SvarSlett
  2. prøver lykken med 4lodd:) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  3. Mmm.. Så lekkert det så ut med bringebær på ostekaken, takk for tipset!

    Trekker meg 4 lodd og krysser fingrene.
    Deler linken på facebook og håper flere venner stikker innom.

    God påske!

    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  4. 4 lodd på meg.
    Kaka var lekker!

    SvarSlett
  5. 4 lodd håper jeg på!
    Kjempekoselig og kreativ giveaway, tusen takk at du holder den for oss!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    Så fin gi bort!!! Jeg blir med!
    Full pott!!! 4 lodd! Ha en fin dag. Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  7. Ah, det var en lekker kake! Jeg tar med meg 4 lykkelodd. Ha en fin uke videre, og en herlig påske. Hilsen Pia. :)

    SvarSlett
  8. Hei:) Æ har tatt 4 lodd, og krysse fingran:) Æ ønske dæ lykka te med å få nok følgera!

    Mvh. Veronica

    v.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  9. Nå fekk eg så lyst på lake:)festfsbrikken har så masse fint og eg vil gjerne være med og tar 4 lodd;)

    Ein fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Hei,hei og tusen takk for du hadde vært innom meg:):):)
    Skal legge meg til følger her hos deg ja!

    Så flott give away da!
    Jeg elsker å bake!

    2 lykkelodd.....har ikke FB.

    Ha en topp dag.
    Klem Camilla

    SvarSlett
  11. Heihei:)
    Så fin premie!
    Jeg blir gjerne med og trekker 4 lykkelodd ♥

    SvarSlett
  12. Hei du!
    Jeg er med, tar 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  13. 4 lodd på meg , og så krysser jeg alt jeg har. Klem. Fra synnøve på gulbranf@online.no

    SvarSlett
  14. 4 lodd her. Lisbeth N. uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  15. 4 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  16. ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    Blir veldig gjerne med og tar 4 lodd ღ

    Fin premie! =)

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    SvarSlett
  17. Tar ett lodd og håper på vinnerlykke:)
    gledeoverlivet@hotmail.no

    SvarSlett
  18. 1 Lodd til meg, tusen takk :D

    Isabel Aanes
    togepi90@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Hei hei
    Nydelig premie :-):-)

    1lodd på meg

    Klem Bente

    SvarSlett
  20. Da er det 4 lodd på meg :D
    Så spennende! Fine premier <3

    Heidi
    heidi_martens@hotmail.com

    SvarSlett
  21. 4 lodd på meg :) krysser fingrene :)

    Camilla
    caska_13@hotmail.com

    SvarSlett
  22. 4 lodd på meg
    Irmelinn
    Irmelinn@online.no

    SvarSlett
  23. 4 lodd her :-) supre gaver, klem:-)
    Silje

    Sibloms@online.no

    SvarSlett
  24. 4 lodd på meg! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  25. 4 lodf.. Håperhåperhåper!!
    /Maja-Lisa , majaheino @ yahoo.com

    SvarSlett
  26. Hei. 3 lykkelodd på meg. Kaken så fristene ut.

    SvarSlett
  27. Jeg tar med meg tre lodd :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  28. Full pott på meg :) 4 lodd.

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  29. 4 lodd til meg :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  30. For en flott premie!
    Jeg tar 3 lodd!:)

    SvarSlett
  31. flott premie :) fire lykkelodd trekker jeg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  32. 4 lodd på meg:)
    Monica skjeldestad
    Monica12396@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Jeg tar gjerne tre lodd, liker festfabrikken på facebook :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  34. Jeg er med :D
    deltar med 4 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  35. Jeg syns gaven din er så utruli flott,
    og ville passa perfekt i mitt kule slott!
    Jeg digger å pynte huset med bling,
    og denne ville blitt min dyrebare ting:)

    Til bords jeg pynter med ting så flott,
    og med fatet ditt blir bordet skikkelig HOT!
    Jeg må noklage den nydeligste kake,
    som alle våre gjester må få smake:)

    4 hærlige lodd flyr min vei:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg prøver lykken med 4 lodd.
    Jeg er ikke like flink som andre og rime,
    men jeg deler med venner på Facebook,
    å tenkte jeg skulle si det.
    Jeg har også delt det på Twitter.

    Ønsker deg en super fin Uke :)
    Stor hilsen fra meg Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  37. hei!
    Tar 4 lodd jeg da :-D Krysser fingre og tær ;-)
    mvh Karina kahane43@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Hei, jeg vil være med og tar fire lodd! margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  39. Yes, jeg har fire lodd. Fortsett med bloggingen!
    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Klem fra Andrea

    SvarSlett
  40. Jeg er gjerne med og tar 4 lykkelodd!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  41. 4 flotte lodd på meg :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  42. tar 4 lodd, gjort alt :)
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Flott konkurranse på flott blogg ! :) Denne vil jeg gjerne være med på :)
    4 lodd på meg :D

    Ha en fin uke videre !
    Mvh nora_hansen11@hotmail.com
    nsm94.blogg.no

    SvarSlett
  44. 4 lodd :) Kjempefine ting, de hadde vært moro å vinne!
    Hilsen Christina
    cm.berger@hotmail.com

    SvarSlett