mandag 11. mars 2013

DIY- a-la Antibes




Turen vi hadde til Frankrike i vinterferien var virkelig en høydare for meg.
Jeg bare elsket atmosfære, de flotte bygningene og
 ikke minst den gode tilgangen på gode råvarer og matvarer.

Mest av alt likte jeg nok markedet. 
Der bungnet det av godsaker av alle slag.
 Oliven, tapenader, krydder, citrusfrukter med grønne friske blader på...
Tenk å hatt et sånt i nærheten...















Jeg kjøpte med meg litt av hvert av herlighetene.
 Blant annet poser med 
lavendel og provence-krydder.
Disse tenkte jeg kunne benyttes til en liten DIY.






Jeg liker veldig godt slike Norges-glass.
 Dette kjøpte jeg på Åhlens.
Tavleetikettene kjøpte jeg på Søstrene Grene 
til en veldig billig penge. 






Innholdet skrevet på med kritt.
















3 kommentarer:

  1. Så herlige bilder og sant det er herlig å besøke andre land,me alt det har å by på:)
    Kjempefint å ha det oppi slike Glass og tavleetikkettene er knallfine og dekroative på:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Skjønt med franske markeder!! Ikke så lenge siden vi var i Paris og pustet inn all stemningen og duftene og lydene...Eneste dumme er at de ofte blir sinte når man tar bilde av noe på markeder. Jeg opplevde det flere ganger, men må innrømme at jeg tok bilder likevel... =))

    SvarSlett
  3. Så herleg...jau da hadde vore noko å hatt det nett utafor.

    Klem!

    SvarSlett