fredag 8. februar 2013

Smart start








I går var jeg med på et kurs på Etablerekontoret Telemark,
 som var beregnet på folk som er i oppstartsfasen
 i etableringen av egen bedrift.
Kurset het Smart Start.



Det var et veldig fint kurs å få med seg.
Vi fikk en enkel og grei innføring i disse punktene:

Selskapstyper
Mva
Skatt
Trygdeytelser/forsikringer
Økonomiplanlegging
Markedsføring


Vi var flere der med et ønske om å starte opp noe.
Det var spennende å høre hva de andre skulle starte opp.
 Det var Asiamat, biler, gatekjøkken og 
ei som holdt på med glasskunst.
Ta gjerne en titt på hennes produkter her.









På mappen vi fikk utdelt var det spesielt et ord i ordskyen som 
utmerket seg for meg; drøm...








Jammen lå det med et registreringsskjema for 
Brønnøysundsregisteret også.



Jeg har hatt fri i dag og har hatt tid til å kose meg
 med å se på papirene jeg fikk i går og drømme meg bort.
En deilig lunsj må til når tankevirksomheten er heftig.








Smootie med frosne blåbær, jordbær og biter av overmodne bananer
 som jeg har kuttet opp og fryst ned etterhvert.
Eplejuice, chiafrø, Blomstadli-honning og
 kokosolje hører også med. 
Søteste sugerør fra Festfabrikken.








Snadder :) 









Bakpå brosjyren vi fikk stod dette.
Kanskje jeg skal høre på han Peer Gynt...



Ha en herlig fredagskveld:) 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar