tirsdag 5. februar 2013

Kontraster










I huset vårt har vi mye lysmalt eller beiset panel.
I spisestuen er panelet malt eggehvit og som en kontrast til det har vi hengt 
opp en hobbyplate som vi har malt med sort tavlemaling.
Rundt denne er bildehyller fra Ikea der vi setter opp
 bilder av familien og ting som ungene har laget.










I gangen har vi dette bildet som vi fikk til bryllupet.
En kontrast til den hvitkalkede veggen.









I kjellerstuen er det lyse vegger med tapet, panel og mur.
Kontrast her skapes med den supereffektive
 og fine ovnen som tidligere stod oppe i stua.




Vi har ingen bestemt stil, men omgir oss med farger og ting vi liker.






Med dette melder jeg meg på Nib sin februar-utfordring "Tid for kontraster".
Se flere bidrag her







4 kommentarer:

  1. Flotte kontraster:))
    Fint bidrag!

    Lykke til ♥

    SvarSlett
  2. Stilig med svart - hvitt og rosa!
    Skikkelig kontraster det ja!
    Lykke til med utfordringen!
    Ønsker deg en NydeligFlott tirsdagskveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. La raskt merke til håndavtrykkene på hyllen din! Finnes ikke finere kunst spør du meg:)
    Lykke til i utfordringen!

    *smil*
    frukongle

    SvarSlett
  4. Så flotte ting og fine kontraster og det viktigeste er at ein trivst og liker det ein omgir seg med,eg har sån blandingstil for liker så masse fra ulike stiler fra retro til landlig stil:)
    Lykke til med bidraget,burde nok kanskje bli med eg og!

    Fine onsdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett