onsdag 13. februar 2013

Drømme oss bort..









Forrige helg var fin, med strålende vær på lørdagen.
Vi samlet oss da en hel gjeng med store og små 
og gikk på ski og aket 
og koste oss ute i det flotte været. 









Dette gamle, litt slitne, men sjarmerende uthuset lå rett ved
skilek-anlegget vi var på.









Liker så godt å ta bilder av is og snø.









Kontrasten er ganske stor til det vi gjorde på søndag; 
legge siste planer for vinterferie i Antibes.
Som jeg gleder meg til å gå i disse gatene..





 GAMLEBYEN:  De trange bakgatene og smugene er med på å gjøre Antibes til den best bevarte gamle byen ved Den Franske Rivieraen. Byen han skrive sin historie 2600 år tilbake.
(bilde fra Dagbladet.no)



Her skal jeg få oppleve franske markeder med krydder,
 lavendel, oliven, olivenoljer, oster og så mye annet.




(Bilde fra sticanada.com)



Skal visst være et flott bruktmarked der også.




(Bilde fra antibes.com)



Gleder meg til å endelig få oppleve Frankrike.
Tror jeg blir inspirert, men nok sikkert litt ruinert også ;) 






5 kommentarer:

  1. Så herlige bilder og det er ganske stor motsetning fra snø i Norge til nede i Frankrike:)så utrulig kjekkt med ein tur ned dit!
    Herlig å oppleve ein ny plass:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Vilken skön blogg du har:) och I LOVE FRANCE haha, jag var i Nice på min födelsedag och den franska marknaden med bla. lavendelolja jag besökte varje morgon va MAGNIFIQUE. Hoppas du får kul där.

    Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvarSlett
  3. Frankrike er fantastisk på alle måter Anette!! D biter sj fast i hjertet!!:) Ha en herlig tur, også håper j vi skravles snaaaart:) Klem Schærsti<3

    SvarSlett
  4. Ingennting er så å bli ruinert på ferie.... haha... bevis på at har hatt en braaa tur :)

    flotte bilder du viser! :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  5. Heldige deg Anette,som skal til Frankrike:))Drømmer om det jeg også,håper jeg kommer dit engang jeg også...Må du bare ha en flott tur og takk for alle dine koslige tilbakemeldinger hos meg:)Du er god!
    Klemmer Vibeke

    SvarSlett