onsdag 9. januar 2013

Rent mel i posen







Jeg har så sansen for koselige og stemningsfulle bakerier
 med varer av god kvalitet.
Nå er vi heldige å ha fått et i Porsgrunn.
Måtte bare innom i dag for å kjøpe meg litt lunsj. 






Og der på disken så jeg et glass med honning som jeg dro kjenselen på. Det var de skjønneste honningglass fra min onkel og tantes gård Blomstadli. Denne honningen har jeg vokst opp med og er virkelig god.






Dette ble min lunsj i dag. Deilig granolabar og scones bakt av sunne,økologiske og gode råvarer.





Herlig stemning i utsalget.



Har prøvd meg litt på instagram i dag. Følg meg gjerne på anemonesskafferi.


Ha en strålende kveld.





4 kommentarer:

  1. Hei Anemone
    Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min som førte meg hit til deg.
    Så trivelig bakeri, får skrive det bak øret og tenke på det neste gang jeg måtte befinne meg i Posgrunn. Før vi fikk barn reiste vi stadig en tur til Skien og Posgrunn, nå er det mer sjelden.
    Koselig med tante/onkel-honning også!
    Glade dager til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
    Svar
    1. Stas at du tok turen innom bloggen min. Veldig gøy å få hilsen fra blogger man liker godt.
      Klem,Anette

      Slett
  2. Økologiske produkter er de beste!!

    Tusen takk for ordene dine inne på bloggen min, Anemone.
    Så kjekt å lese at du liker bildene mine. Nib sine utfordringer er jo alltid spennende, og ekstra spennende å skulle vise noe som skal være persolig inspirert.

    Ha en fin dag, du vakre!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig stas du ville ta turen innom bloggen min. Har fulgt med deg lenge, så det er gøy for en som er ny i gamet.
      Klem,Anette

      Slett