onsdag 23. januar 2013

Nydeligste inspirasjon




Dette utrolig vakre og inspirerende bildet er hentet 
fra en av de flotteste bloggene jeg vet om.







Call me cupcake heter bloggen til Linda Lomelino.
Hun  lager de herligste kaker, 
den mest delikate mat og tar de mest 
fantastiske og stemningsfulle bilder.








Vakkert og ikke minst fristende.









I 2012 kom hun ut med denne boken.
Den er øverst på ønskelista over kokebøker hos meg.
Tror ikke den er tilsalgs her i Norge enda,
men den kan bestilles på nett. 

Linken ligger på høyre side på bloggen min. 
Der kan man til og med bla litt i boka.



På lørdag skal vi ha familiebursdag for jenta vår som blir 4 år, 
og da skal jeg i alle fall la meg inspirere av denne herligheten.



Fortsatt fin-fin kveld til dere.





1 kommentar:

  1. ÅÅÅ ingen ting er så vakkert som flotte matbilder,tenker bare om eg kunne lagt slik eg men er dessverre ingen tålmodigheten person så blir i all enkelhet,hihi:)

    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett