onsdag 16. januar 2013

Jenterommet

                               


                        


Med dette instagrambildet fra rommet til minstejenta har jeg hivd meg ut i en
 utfordring som Anetteshus.com har satt i gang. Her skal man bruke farger fra fargekartet som hun har utarbeidet i samarbeid med Fargerike og legge et forslag ut på instagram med hashtag anetteshusfargerike.
Ble ikke den beste kvaliteten, men pytt,pytt. 
Er i alle fall veldig fornøyd med fargen Nostalgi.


Her er flere bilder fra jenterommet








Denne flotte sitteputen hadde søsteren min strikket til minstejenta til jul. 
Nydelig farge og veldig god å sitte på.







Passer glimrende ved dukkehuset.
 Deilig å ha noe å sitte på når det er gulvkaldt.







Denne lekre, tomme konfektesken fikk minstejenta av farmoren sin etter jul. 
Den kunne helt sikkert brukes til noe fint.
Nå har den blitt kommode i dukkehuset.








Babushkaen er fra jeg var på tur til Polen på videregående. Den har blitt så mye lekt med av ungene. Synes den passer så godt på jenterommet. 








Ha en fortsatt fin-fin januardag.









6 kommentarer:

  1. Så utrulig masse fine ting ho har,akkurat slik som jenter liker det:)
    Så søtt når det er slike mini ting og det var kjempefint i dukkehuset!
    Ønsker deg ein fin ettermiddag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at liker rommet.
      Ha en fin dag.
      Klem,Anette

      Slett
  2. Så nydelig rom!
    Deilig farge på veggen!
    Tusen hjertelig takk for stemmen!
    Ønsker deg en riktig god kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Så koselige bilder av et herlig jenterom!
    Flott blog du har også, tror ikke jeg har vært innom her før, men kommer gjerne tilbake☺
    Ønsker deg en fin dag! Klem fra Livy

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen,tusen takk. Setter stor pris på at du vil ta en tur innom bloggen min igjen.
      Klem,Anette

      Slett
  4. Hei Anette gøy å se sitteputa i bruk. Klem

    SvarSlett