fredag 4. januar 2013

From within




Hva jeg vil, hva jeg virkelig vil...







...er å skape en mitt eget lille skafferi.
 En butikk som selger ting med sjel, som blomstrer, 
som lever og som gjør at jeg får 
levd ut mine innerste drømmer.






















Alle som kjenner meg vet at dette har vært min drøm lenge.
Etter å ha blogget noen uker har jeg kjent at
 kreativiteten i meg har fått næring. 
Jeg vil ta mine første små steg mot målet om
å en gang ha min egen lille virksomhet.
Derfor har jeg også gjort noen forandringer på min blogg.


Jeg håper drømmen blir virkelighet.



Med dette vil jeg prøve meg i Nib sin januar-utfordring "From within".








8 kommentarer:

  1. Hei på deg, og riktig godt nytt år!
    Nydelige bilder, aldri feil med vakre blomster :)
    Ønsker deg lykke til med realisering av dine drømmer i det nye året.
    Smil og klemmer fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen,tusen takk for det.
      Et riktig godt nytt år til deg også.
      Klem, Anette

      Slett
  2. Så fin siden din har blitt!
    Gleder meg til å følge deg på veien videre.
    Dette får du til, flinke deg:)

    Klem fra Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen,tusen takk Lise! Setter stor pris på det :)
      stor klem,Anette

      Slett
  3. Så fin ny blogg jeg tittet innom her! Her må jeg titte innom igjen...
    Flott bidrag med mange fine bilder!
    God klem og ønske om ei fin uke til deg
    Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen,tusen takk. Veldig moro å få tilbakemelding fra blogger som jeg liker godt selv..... Har lagt igjen en kommentar på ditt fine bidrag på bloggen din.
      Ha en fin-fin uke.
      Klem,Anette

      Slett
  4. Hi! My name is juliana and I´m from Argentina!! I arrived to your blog from NIB´s site. I really like nordic deco. Congrats for your pics, they ´re beautiful!!
    I´m starting to follow you!!
    See you!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi! Thank you so much. I am new in this, so it means a lot to me that someone all the way from the beautiful country Argentina, would like to follow me.
      Hug from Anette

      Slett