torsdag 10. januar 2013

Fineste Festfabrikken







For noen dager siden fikk jeg besøke Festfabrikken 
som drives av ei som jeg har gått på skolen med i mange år.
Gjett om jeg ble glad da snilleste Lise overøste meg med
 alle disse flotte tingene fra det herlige utvalget hun har.






Disse søte polkadott-tingene fikk jeg da jeg sa at jeg skulle ha
 4-års bursdag for jenta vår.Gleder meg veldig til å 
kunne lage et lekkert kakebord for
 henne med dette.







Tipper snuppa vår blir rimelig fornøyd med dette forkleet. Nydelig :)






Hvem hadde vel ikke blitt glad for å få en deilig muffins 
som gave i dette søte huset?






Disse nostalgiske klesklypene i tre tror jeg at jeg skal bruke 
på et prosjekt som jeg har på gang.
Ønsker å henge opp noe av tøyet fra snuppa 
var liten på rommet hennes.
Bilder kommer seinere.








På mandag skal jeg få lov til å være med som ekstrahjelp
 når Festfabrikken flytter inn i nye flotte lokaler i Brevik.
Det blir stas :) 



6 kommentarer:

  1. De har så masse fint i den butikken!! Heldige du :-)

    Ha en nydelig helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant!! Setter stor pris på at du tok turen innom min blogg. Hvis du sjekker ut Tornerosedesign.com, så har hun en giveaway på hele 1000 kr fra Festfabrikken.
      Ha en fin-fin søndag.
      Klem,Anette

      Slett
  2. Så mye fint du har fått fra Lise! Kjempemoro at du ville følge meg videre. Legger meg til her hos deg også. Spennende og følge blogger til jenter man vet litt hvem er. :)

    Vi hørs!

    Klem C

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at du vil følge meg. Enig at det er moro å følge de man vet hvem er fra før. Har vært innom bloggen din flere ganger før og synes du virker veldig kreativ.
      Ha en fin-fin dag.
      Klem, A

      Slett
  3. Tusen takk for super hjelp i dag:)

    Neste gang kan vi kanskje ta oss tid til en kaffe? ;)

    Klem fra Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var veldig hyggelig :) Sånn er det når skravle går i ett på begge og iveren er stor.
      Blir så fiiint hos deg :)
      Klem,Anette

      Slett