onsdag 30. januar 2013

Drømmen- et lite steg nærmere?











I år var jeg så heldig å få lov til å få billett på 
Gave og interiørmessen i Lillestrøm.
Dette er noe jeg har drømt om å få være med
 på siden jeg jobbet på en skjønn, liten interiørbutikk som het
 "Det blå hjørnet" ved siden av studiene på videregående.




 På søndag gikk jeg der selv og kikket på alt dette vakre. 
Jeg kunne se meg om etter forhandlere som jeg liker.
Kunne disse være en del av min drøm?

Dette er bilder fra nettstedene til et lite utvalg av
de fine forhandlerne jeg så på min veg.
mye fint.



(Bilde hentet fra IbLaursen.dk )












(bilder fra http://en.housedoctor.dk )




Barneklær farge isblå



Gammelrosa kjole med kjoleforkle

Hvit skjorte og nikkers

(bilder hentet fra Optimistofnorway.no)




Foto

Kruka låg med öron9

Bord arbetslampa järn

(bilder hentet fra olssonjensen.com)




Drømme,drømme.....




I går var jeg på møte her:





Veldig fint å kunne få luftet drømmen min med ei som 
er profesjonell og som er helt uavhengig og nøytral.
Strategien min med å starte med å lage en blogg
 for å lære meg dette, for så å benytte meg av andre 
sosiale medier som facebook og instagram,
 synes hun var en god ide.


Kanskje ideen min om en internettbutikk med
de herrrligst interiørvarer og andre varer jeg 
har troen på, ikke er så urealistisk???
Og på sikt kanskje et koselig lokale i   
i disse skjønne gatene.
Trykk her for å se hvor.






1 kommentar:

  1. Et rungende JA til deg og din drøm!!! Jeg melder meg på kundelista allerede! Og særlig fordi "her" er nettopp der ;-)
    Heier på deg!
    Klem, Marit

    SvarSlett