torsdag 20. desember 2012

"Han sager av og sager av..."



..."til slutt så har det blitt, et dukkehus som jenta vår
 kan ha på rommet sitt. 
Det vil hun sikkert ha, da blir hun sikkert glad 
og at det er nyttig ting kan ingen komme fra" ..






Jeg er heldig som er gift med en veldig handy kar, som ordner
 det meste med sag og hammer.
 Her har jeg kommet med et ønske om han kunne hjelpe
 meg med å lage et dukkehus til minstejenta vår.
Jeg elsker dukkene fra Maileg og tenkte hun kunne 
få et rosa dukkehus i det nymalte grønne rommet hennes. 
 Nå venter det på å bli fylt opp av de søteste ting
 som hun får på julaften. 






Haren som sitter her fikk hun for en stund siden og er med i senga hver kveld. Huset har jeg malt i en søt rosafarge som passer fint til den skjønne fargen Nostalgi. Den er hentet fra fargekartet som Anettes hus har utarbeidet i samarbeid med Fargerike. Fargen ser du bedre her.





(Vimpelen er kjøpt på Hos Lise)














 Maileg-tingene er kjøpt på den fine butikken Hos Lise i Porsgrunn.







Huset må jo få sin egen lille vimpel som er laget av hyssing og washi-tape.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar