lørdag 17. november 2012

Mitt første innlegg.



I dag vil jeg hive meg ut i blogg verden. Har fulgt med på avstand en stund og blir så utrolig inspirert. Nå er jeg klar for å prøve meg her jeg også. Er med en viss ærefrykt jeg begir meg ut i dette, fordi det er så utrolig mange flotte blogger og kreative sjeler der ute. Men et sted må man jo begynne...




Mitt første innlegg vil være om min vinter/julekrans som jeg laget av diverse typer kvister som jeg fant i min egen hage for noen år tilbake. Har også festet på et par kvister med vrihassel som lenge har vært en favoritt her i gården. Men i år ville jeg "pimpe" kransen litt med noe som ser ut til å bli min nye favoritt, nemlig noen lerkegrener som jeg fant på en tur med ungene.





Har oppdaget lerkegrener gjennom flotte innlegg i andre blogger, som f.eks vibekedesign.blogspot.com. Har blitt så inspirert av hennes blogg til å bruke enda mer av naturen inn i interiøret,så denne julen blir det en del av det her også.









Her henger kransen på ytterdøra vår og er første lille skritt mot et julepyntet hus.


3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny blogg, så morro at jeg har inspirert nettopp deg:)))Vi er jo så heldig her vi bor med lett tilgang til skogen så da er det jo bare å ta for seg:)))
    Masse lykke til!!Klem Vibeke

    SvarSlett
  2. Hei! Gratulerer med blogg! Og tusen takk for koselig hilsen!

    Kjempefin krans du har laget

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og takk :) Nå har jeg kommet litt i draget. Dette er moro :)

      Klem, Anette

      Slett